Pescari și vânători - creaturi superstițioase

Chiar și cei mai inegali sunt credeți în ceva. Și este mai bine să nu te apropii de superstițios: fie din partea greșită, atunci nu vrei, atunci trebuie să ocoliți găleata cu o găleată timp de o jumătate de kilometru.

Aparci mai mult primei categorii, adică nu pare superstițios, dar când ceea ce semnul cade brusc, va fi în continuare sufletul. El va lua o mulțime de sofisticate, adică a ezit (cum ar fi o supt neobișnuit sau o cușcă înainte de pescuit), dar mă lupt cu unii, adică mă înclin.

Știți cum se încrucișează semnele? Crezi că unele metode șamanice? Deloc. Și cel mai mult care este, modul avansat și cu ajutorul statisticilor științifice tinere. Acest proces nu este întotdeauna rapid, dar întotdeauna interesant. Acest lucru se face astfel: la pescuit sau un semn este încălcat nepoliticos în avans, atunci se uită la rezultatul pescuitului- dacă rezultatul devine stabil, semnul este întruchipat. Am fost învățat de Seryoga, un persistent (porecla s -a lipit de el din motive întemeiate), când a purtat pește cu el pentru pescuitul pentru un sezon, traversând astfel masele pescariilor că pescuitul de pescuit sub orice formă nu poate fi luat categoric. Și a funcționat! A început să prindă în mod regulat și chiar mai bine decât înainte. Dar aici există capcane: a căzut în dependența semnelor inversă- a început să se teamă să meargă la pescuit fără pește. Și, sincer, nu este încă clar ce semn este mai bun: fără pește să meargă la pescuit sau cu pește.

În general, bine, aceste semne. Te uiți la exemplele de tovarăși și începi să crezi pe tine însuți ..

Iată călătoria extremă la pescuit, în cele mai frumoase locuri Yeseninsky de pe Oka, lângă Konstantinovo, a început cu implementarea unuia dintre cele mai rare, dar stabile voință: „Dacă am prins primul pește de la primul casting, pescuit”.

La 6 dimineața m -am dus pe canal, „Am văzut marginea”, am abandonat retragerea, la primul cablare, o mică bibană pură pe. Dacă acest lucru s -ar întâmpla pe Akhtuba, nu aș fi condus ochiul. Dar pe Oka acest eveniment m -a emoționat. Perchia era clar notorie, dar un alt semn a funcționat împotriva eliberării sale: „Primul pește nu a fost eliberat”. Pentru a intra în două semne simultan, aceasta este impudența, care este pedepsită, așa că a trebuit să trimit biban la kukan. Al doilea semn a fost ocolit, îl luăm pe primul: am început să „bombardez” marginea cu energie triplată- am fost extrem de necesar pentru al doilea pește. Slavă Domnului, după câteva cabluri pe linia de pescuit, aproximativ aceeași bibană a fost rătăcită. Fuuu, respins. De perch - totul este clar. Ridică -te aici, aruncă -l acolo și ai putea pescui toată ziua și să prinzi o captură bună. Dar pescuitul este același proces creativ. Am rezolvat bibanul, trebuie să căutăm un pește mai mare. Mai mult, aceste locuri sunt noi pentru mine și a fost foarte interesant să le caut din punctul de vedere al adâncimilor reliefului de jos etc.

După acest incident cu biban, am simțit cumva intuitiv că pescuitul va fi interesant. Ei bine, cel puțin nu la fel ca de obicei, ar trebui să se întâmple ceva. Iar faptele mele de pescuit au continuat ca de obicei: am mai prins câteva perci, pe drum am luat o știucă lângă Kage, timpul este de 9 ore, fără să dorm, este timpul pe uscat. Pescuitul ar trebui să fie plăcere!

O companie bună și grătar și coaste dintr -un mistreț așteptau pe țărm. Așa cum era de așteptat: au mâncat, trebuie să dormi. Acum, vara, căldura, activitatea peștilor este vizibilă în mod vizibil schimbată de zori.

Seara am mers să studiez site -ul mai jos decât tabăra. Trecând cu un sunet ecou la viteză mică, observ un complot al unui canal, la o adâncime de 6,0-6,5 m cu dealuri transversale ca bord de spălat- ceea ce este necesar! Peștele va sta aici! Parcela este mică - 150 de metri lungime și doar 20 de metri lățime, poate de aceea eu, cu excepția unei barcă cu localnicii, nu am observat pe nimeni. Îi înscrie limitele site-ului în navigator, atârnă un Yu-Zuri de 6 metri, încep doar un pasaj și cineva care nu este hut începe să reziste. Încep să mă lipesc și, în același timp.

Mă prefac că este dimensiunea a ceea ce este pe „Tom End”. Rezistență ca un știucă la 2,5-3,0 kg, dar nu un știucă, judecând prin smucitură și presiune, și nu cu pivotă, judecând după „capetele capului”, ceva mediu. Ce este asta? Am târât prunul, kg la 1,5, dar foarte agil, nu se aștepta ca el să fie o astfel de agilitate. Admir și îl consider. A luat exact (nu distractiv)- un tee pe interiorul gurii. Atât de mult timp pescuit și primul care a mâncat prunul pentru prima dată. Nu poate fi numit miraculos, deoarece vitele sunt încă un prădător și uneori se confruntă cu wobblers, atunci pentru mine „neobișnuit”. Îmi amintesc gândurile de dimineață și îi atribuie numărul 1.

Pescari și vânători - creaturi superstițioase

În continuare, mă hotărăsc să mă apropii puțin de țărm. Există adâncimi mai mici- pe margine- un metru 3.5-4.0. Îi atârn Yu-Zuri Hardcore LB-90SP Color acid. Acesta este unul dintre modelele mele preferate, îmi amintesc cum l -am prins pe Pike Perch pe Akhtuba pe el. Îmi amintesc povestea acestui wobbler special, deoarece am mai multe culori diferite: le am:

A fost așa: aprilie 2010, Nizhny Volga, Eric Cossack. La următoarea casting, prind grila, merg cu barca în rețea, o ridic pentru a -mi elibera wobbler -ul și observ că același hardcore de culoare acidă atârnă lângă al meu, se pare că cineva a agățat -o în spatele rețelei și a smuls -o. Bun „prinde”, ia un loc în cutie.

Am pus acest wobbler. După ce a trecut puțin, am observat că a încetat să mai joace. „Iarbă”- m-am gândit. Încep să epuizez, scot wobbler -ul, observ că era confuz într -un fel de împletitură, nu a mea. Atacul este ceva ca un braconaj? Încep să înfășoară acest wattle. Watchlift este un fel de nou pentru defecte, m -am gândit când era deja 50 de metri în mâinile mele. În orice caz, trebuie eliminat astfel încât să nu existe cârlige. Dar surpriza a fost înainte: pe celălalt capăt al gardului Wattle, Wobbler Yu-Zuri era un wobbler de 6 metri, similar cu cel pe care a fost prins pisica, doar o culoare diferită.

Stau uimit de coincidență: odată salvat de sub apă și găsit pe web, l -am adus pe un alt frate. Alo am acest număr 2 „neobișnuit”.

Vorbind despre aceste „neobișnuite” și gânduri de dimineață, sorbind coniac dintr -un balon, am ajuns la concluzia că două „neobișnuite” într -o zi, acest lucru este deja neobișnuit în sine. Deci, se dovedește că acest fapt trebuie să i se atribuie un număr. Se dovedește că acesta este „neobișnuit nr. 3”.

Deci nu credeți în semne după aceea.

A doua zi, a fost necesar să plece de acasă, așa că dimineața a mers de-a lungul punctelor deja explorate, a luat câteva sudori, unul cu 1,8 kg, al doilea, aparent, fratele său mai mic- chiar de 2 ori mai puțin și a plecat acasă , argumentând pe această temă: Câți neobișnuiți în viața noastră, dacă așteptați aceste „neobișnuite” și vă pregătiți pentru ei.